Mitybos
programos

Vertindami jūsų laiką, pristatome galimybę mažinti svorį ir sveikai maitintis būnant namuose, biure ar užmiestyje.

Plačiau

Gydytojų dietologų konsultacijos ir mitybos programos

Mūsų mitybos programos yra sudarytos medicininį išsilavinimą turinčių aukštos kvalifikacijos gydytojų dietologų, kurie remiasi mokslu pagrįstu ir įrodytu gydymu.

Mitybos programas galima pritaikyti individualiems poreikiams: norint sumažinti svorį, sveikiau maitintis, subalansuoti mitybą aktyviai sportuojant ar koreguoti mitybą esant tam tikroms ligoms.

Susipažinkite su penkiomis pagrindinėmis.

Mitybos programos

  • Svorio mažinimo programa

    Svorio mažinimo programa

    Mediciniškai pagrįsta, individualizuota programa, pritaikyta asmeniškai jums. Tyrimais įrodyta, kad reguliarus gydytojo sekimas yra vienas iš svarbiausių veiksnių norint sveikai ir efektyviai sumažinti svorį bei išlaikyti pasiektus rezultatus.

    Programos metu būsite atsakingai stebimi, mokomi sveikos mitybos, maistinių patiekalų pasirinkimo ir jų ruošimo, sužinosite kaip pasirinkti teisingo dydžio ir subalansuotas maisto porcijas, pasisemsite sveiko užkandžio idėjų ir kitų mitybos subtilybių, kurios padės atsikratyti papildomų kilogramų.

    Pradinės konsultacijos metu gydytojas dietologas įvertins jūsų dietologinę anamnezę, sveikatos būklę ir, atsižvelgdamas į individualius jūsų poreikius, pasiūlys tinkamiausią mitybos programą.

    Daugiau

  • Diabeto programa

    Diabeto programa

    2 tipo cukrinis diabetas atsiranda, kai hormonas, atsakingas už gliukozės kiekio kraujyje reguliavimą organizme, nustoja veikti taip, kaip turėtų, todėl padidėja gliukozė kiekis kraujyje. Užsitęsęs gliukozės kiekio kraujyje padidėjimas sukelia daugybę pavojingų sveikatos komplikacijų. Tai daugiau nei dvigubai padidina demencijos, širdies smūgio ir insulto riziką, taip pat yra viena pagrindinių inkstų nepakankamumo, galūnių amputacijų, impotencijos, besivystančio aklumo ar ankstyvos mirties priežasčių.

    Tyrimais įrodyta jog svorio mažėjimas (10-15 %) laikantis labai mažai kaloringos dietos yra veiksmingas gydymo metodas 2 tipo cukrinio diabeto gydyme, siekiant sumažinti ar normalizuoti gliukozės koncentraciją kraujyje, sukuriant diabeto remisiją.

    Nereikėtų pradėti laikytis labai mažai kalorijų turinčios dietos be gydytojo priežiūros. Jei sergate 2 tipo diabetu ir galvojate išmėginti šį gydymą, privalote būti prižiūrimi gydytojo dietologo, turinčio patirties cukrinio diabeto gydyme. Kitu atveju, galite sukelti grėsmę savo sveikatai.

    Pradinės konsultacijos metu gydytojas dietologas įvertins jūsų dietologinę anamnezę, sveikatos būklę ir, atsižvelgdamas į individualius jūsų poreikius, pasiūlys tinkamiausią mitybos programą.

    Daugiau

  • Sveikos mitybos programa

    Sveikos mitybos programa

    Sveika mityba yra būtina norint išlaikyti gerą fizinės ir psichinės sveikatos formą. Tinkamas maisto ir maistinių medžiagų vartojimas padeda išlaikyti optimalią sveikatos būklę. Nepakankamas maisto vartojimas, priešingai, gali tiesiogiai sukelti daugelį įprastų sveikatos problemų, tokių kaip vitaminų trūkumas, nuovargis, vangi žarnyno veikla, svorio padidėjimas, plaukų ir odos ligos. Ilgalaikė netinkama dieta taip pat gali padidinti rimtesnių sveikatos problemų, tokių kaip vėžys, diabetas, širdies ligos, anemija ir osteoporozės išsivystymo riziką.

    Sveikos mitybos programa yra patogus pasirinkimas, kuris įvertina jūsų dabartinę sveikatą ir valgomą maistą, vėliau tuo remiantis suteikiami praktiniai patarimai, žinios ir sudaromi lengvai įgyvendinami mitybos planai.

    Pradinės konsultacijos metu gydytojas dietologas įvertins jūsų dietologinę anamnezę, sveikatos būklę ir, atsižvelgdamas į individualius jūsų poreikius, pasiūlys tinkamiausią mitybos programą.

    Daugiau

  • Programa sportuojantiems

    Programa sportuojantiems

    Subalansuota mityba vaidina pagrindinį vaidmenį siekiant maksimalių rezultatų sporto salėse. Nuo reikalingų medžiagų vartojimo iki atsigavimo, raumenų stiprinimo ir svorio formavimo. Optimali mityba užtikrina geriausią rezultatą jūsų sportinei sėkmei.

    Gydytojas dietologas savo žiniomis ir patirtimi padės jums pagerint savo rezultatus ir išnaudoti visas galimybes. Ši programa yra patogus pasirinkimas, kurį galima pritaikyti atsižvelgiant į konkrečius poreikius – maksimalaus energijos lygį, mitybą prieš sporto renginius, atstatomąją mitybą, varžybų dienos mitybą, kūno sudėjimo tikslo siekimą, įrodymais pagrįstų sporto papildų vartojimą.

    Pradinės konsultacijos metu gydytojas dietologas įvertins jūsų dietologinę anamnezę, sveikatos būklę ir, atsižvelgdamas į individualius jūsų poreikius, pasiūlys tinkamiausią mitybos programą.

    Daugiau

  • Medicininės mitybos programa

    Medicininės mitybos programa

    Gydytojas dietologas yra vienintelis mitybos specialistas, kurio kompetencija ir žinios leidžia koreguoti mitybos sutrikimus ar ligos valdymą, esant sudėtingiems sveikatos sutrikimams.

    Galimi sutrikimai:

    • Aukštas cholesterolio kiekis
    • Aukštas kraujo spaudimas
    • Širdies ligos
    • Cukrinis diabetas
    • Būklė prieš diabetą
    • Gestacinis diabetas
    • Policistinių kiaušidžių sindromas
    • Kepenų suriebėjimas
    • Onkologinė liga
    • Celiakija
    • Divertikulitas
    • Dirgliosios žarnos liga
    • Uždegiminė žarnų liga
    • GERL (refliuksas)
    • Osteoporozė
    • Artritas
    • Podagra
    • Menopauzė
    • Valgymo sutrikimai
    • Nuotaikos sutrikimai

    Medicininės mitybos programa skirta siekiant suteikti jums įrodymais pagrįstą gydymą ir patarti mitybos klausimais atsižvelgiant į sveikatos būklę. Vertinant skirtingus sutrikimus ir ligas, sukuriamas individualus mitybos planas.

    Pradinės konsultacijos metu gydytojas dietologas įvertins jūsų dietologinę anamnezę, sveikatos būklę ir, atsižvelgdamas į individualius jūsų poreikius, pasiūlys tinkamiausią mitybos programą.

    Daugiau

Jei pavyko jiems, pavyks ir jums!

Ačiū!

Greta

Norėjau pasakyti ačiū – jūsų programa veikia nuostabiai. Pilvo skausmai dingo, virškinimas visiškai susitvarkė ir visos problemos dingo.

-10 kg

6 sav.

Rytis

Šiuo metu nukrito apie 10 kg. Antradienį bus 6 sav. Noriu padėkoti, nes jaučiuosi tikrai geriau. Valgau skaniai, kartais atrodo, kad maisto yra net per daug. Šis svorio kritimas motyvuoja stengtis ir nesustoti.

-5 kg

4 sav.

Eglė

Keturios savaitės – minus 5 kg, tačiau svarbiausias dalykas, kad atsirado valia. Atradau tikrai daug naujų skonių ir visiškai nesijaučiu alkana. Jau nekalbu apie tai, kad pagerėjo miegas ir po pietų nesijaučiu mieguista. Turiu pasakyti, kad vengdama papildomų produktų pirkimo sutaupau ir pinigų:)